Ředitelka, psycholog, psychoterapeut, akreditovaný supervizor, kouč, europsycholog, metodik prevence PPP (okres Svitavy), certifikátor PP. Má zkušenosti s řízením projektů EU ESF OPVK, MŠMT, EU ESF OPRLZ.
V rámci práce v PPP se zabývá výchovnými a výukovými obtížemi, rodinnou terapií, individuální psychoterapií a pracuje s týmy učitelů. Pracuje i na elokovaném pracovišti v Žamberku.
Vystudovala jednooborovou psychologii a pedagogiku na FF Univerzity Karlovy v Praze, dále Pražskou psychoterapeutickou fakultu, Funkční studium pro ředitele škol a školských zařízení. Dále je absolventkou odborných seminářů a výcviků (Psychoterapeutický výcvik – SUR, Výcvik v integrované rodinné psychoterapii, Výcvik v psychoanalytické párové a rodinné terapii, Výcvik telefonické krizové intervence, Výcvik v metodě Videotrénink interakcí, Supervizní výcvik, Výcvik manažerských dovedností pro ředitele škol a školských zařízení, Výcvik koučování, Relaxační techniky, Základy hypnoterapie, Kurz základů grafologie). V PPP Ústí nad Orlicí pracuje od roku 1993.
Zástupkyně ředitelky, vedoucí organizačního útvaru Ústí nad Orlicí, metodik prevence PPP (okres Ústí nad Orlicí), speciální pedagog. Pracuje na pracovišti v Ústí nad Orlicí, zabývá se výukovými a výchovnými obtížemi, realizací interaktivních preventivních programů ve školách, individuální i skupinovou terapií, metodickým vedením pedagogických pracovníků škol a supervizí. Práci s dětmi se věnuje 20 let.
Vystudovala sociální pedagogiku a sociální práci, speciální pedagogiku etopedii. Absolvovala kurz Vzdělávání pro pracovníky s drogově závislými klienty, dále Seberozvojový výcvik v systemickém přístupu, výcvik Supervize a koučování – systemický přístup.
Zástupkyně ředitelky, vedoucí organizačního útvaru Svitavy, speciální pedagog. Vystudovala speciální pedagogiku (psychopedie, somatopedie, oftalmopedie, SPU) na Masarykově Univerzitě v Brně. Absolvovala řadu odborných seminářů: Signály SPU na počátku školní docházky, Metoda dobrého startu, Deficity dílčích funkcí, Lezení – základ grafomotoriky, Komunikační systém VOKS, Bazální stimulace, Snooezelen v teorii i praxi, Feuersteinovo instrumentální obohacování FIE I, PLPP ve školní praxi.
V poradenské praxi se zabývá výukovými obtížemi. Pracuje na elokovaném pracovišti ve Svitavách v PPP a SPC.
Působí v Pedagogicko-psychologické poradně a speciálně pedagogickém centru Ústí nad Orlicí, kde pracuje na pozici vedoucí Krajského centra primární prevence a metodika prevence, realizuje programy primární prevence.
Vystudovala sociální pedagogiku na Pedagogické a Filozofické fakultě Masarykovy univerzity v Brně.
Vedoucí Krajského centra primární prevence a speciální pedagog. Aktuálně na rodičovské dovolené, kdy v PPP nadále pracuje jako koordinátor projektu "Podpora primární prevence v Pardubickém kraji" a metodik prevence.
Organizuje a realizuje preventivní programy pro třídní kolektivy, dále se věnuje metodickému vedení pedagogických pracovníků ve školách a školských zařízeních v oblasti prevence rizikového chování. V rámci speciálně pedagogické praxe se věnuje výukovým obtížím žáků.
Vystudovala speciální pedagogiku na Univerzitě v Hradci Králové. Dále absolvovala specializační studium pro školní metodiky prevence, kurz Pedagog mentorem a několik odborných seminářů např. Signály SPU na počátku školní docházky (Test rizika), Attachment – vznik a poruchy citového pouta a možnosti léčení, „O Romech“, Úvod do problematiky začleňování žáků s odlišným mateřským jazykem, Motivační rozhovory jako terapeutický a komunikační přístup, Hranice empatie z pohledu neverbálních technik a arteterapeutických technik, Podpora inkluzívního vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami, Diagnostika a intervence pro žáky se sociokulturním znevýhodněním, Kurz pro učitele základních škol – Reforma multikulturního vzdělávání a Sociálně psychologický tréninkový program. Práci s dětmi se v poradenství věnuje šestnáct let.
Zabývá se výukovými a výchovnými obtížemi. Pracuje na elokovaném pracovišti ve Svitavách. Absolvovala několik rozšiřujících kurzů např. WJ IE, PAS, Kresba postavy. Podílí se na výzkumech a standardizaci diagnostických metod Vzdělávací aplikace WISC III.
Práci s dětmi se věnuje šestnáct let.
V poradenské praxi se zabývá zejména výukovými obtížemi žáků a studentů. Působí na pracovišti v Ústí nad Orlicí a na elokovaném pracovišti v Žamberku.
Vystudovala psychologii na Fakultě sociálních studií Masarykovy univerzity v Brně. Absolvovala roční kurz Expresivní přístupy při práci se skupinou pořádaný Asociací dramaterapeutů ČR a další rozšiřující kurzy (Test stromu, aj.). Má zkušenosti s realizací preventivních programů pro třídní kolektivy, standardizací psychodiagnostických metod.
Práci s dětmi se věnuje 14 let.
Působí jako psycholog na pracovišti ve Svitavách, kde se zabývá výukovými potížemi žáků. Psychologii vystudovala na Filozofické fakultě Univerzity Palackého v Olomouci. V roce 2023 absolvovala výcvik v komplexní krizové intervenci.
Působí jako psycholog ve speciálně pedagogickém centru na pracovištích ve Svitavách a Moravské Třebové. Vystudovala pedagogickou fakultu a poté jednooborovou psychologii na Univerzitě Palackého v Olomouci, kde absolvovala i dvouletý specializační program pro školní psychology.
Dlouhodobě se zajímá o problematiku inkluzivního vzdělávání a podporu žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Aktuálně se stále profesně rozvíjí a rozšiřuje svou odbornou způsobilost, zejména v oblasti diagnostických metod. Práci s dětmi se věnuje více než 15 let.
Jako psycholog působí na pracovišti ve Svitavách, kde se zabývá výukovými a výchovnými obtížemi žáků a studentů.
Absolvovala dvouoborové bakalářské studium Psychologie a Žurnalistiky a mediálních studií a magisterské studium Psychologie na Fakultě sociálních studií Masarykovy univerzity v Brně. Má zkušenosti s profesní diagnostikou a kariérním poradenstvím (metody jako NEO-PI-R, ICL, BIP, SVF-78, SDS, assessment centrum), které získala v Kariérním centru MU. V Centru rozvoje nadaných dětí při FSS MU byla proškolena k administraci WJ IE II COG a několika subtestů nástroje IDS.
Aktuálně na rodičovské dovolené.
Zabývá se výukovými a výchovnými obtížemi, realizuje programy primární prevence. Pracuje na pracovišti v Ústí nad Orlicí. Psychologii vystudoval na univerzitě Palackého v Olomouci. Zúčastnil se dlouhodobé stáže v hospici na Svatém Kopečku. Dále je absolventem kurzu psycholog ve zdravotnictví. Aktuálně se i nadále vzdělává a rozvíjí, například v rámci započatého psychoterapeutického výcviku v analytické psychoterapii.
Pracuje jako psycholog na pracovišti ve Svitavách. Psychologii vystudovala na Filozofické fakultě Palackého univerzity v Olomouci. Je absolventkou dvouletého programu celoživotního vzdělávání na UP „Školní psycholog a školní speciální pedagog“. Dále absolvovala kurz reflexní terapie. Působila jako školní psycholog. Práci s dětmi se věnuje 17 let.
Jako psycholog pracuje v Ústí nad Orlicí a na elokovaném pracovišti ve Vysokém Mýtě. Zabývá se výukovými a výchovnými potížemi.
Absolventka bakalářského oboru Sociální politika a sociální práce a magisterského studia Psychologie na MU v Brně a také několika kurzů (2004 – 2005 Výcvik v telefonické krizové intervenci pod vedením občanského sdružení Rafae Praha, Únor 2008 Výcvik v internetovém poradenství pod vedením Modré linky Brno, 2006 – 2011 Sebezkušenostní výcvik při práci s problematickým třídním kolektivem, organizovaný IPPP Praha, Kurzy zaměřené na práci s klienty trpícími poruchami autistického spektra vedené SPC Svítání Pardubice a APLA Brno, Kurzy a semináře k využívání diagnostických metod). Má dvacetiletou praxi v práci s dětmi.
Pracuje jako psycholog na pracovišti v Ústí nad Orlicí a zabývá se výukovými obtížemi žáků. Vystudovala obor psychologie na Univerzitě Palackého v Olomouci. Pracovala také jako sdílený školní psycholog. Je absolventem kurzu krizové intervence a současně se vzdělává ve výcviku Terapie zážitkem.
Zabývá se výchovnými a výukovými problémy, psychoterapeutka (Rogers), grafoložka, videotrenérka, supervizorka, lektorka primární prevence, poradenskou péči poskytuje klientům na elokovaných pracovištích v Poličce, Moravské Třebové a ve Svitavách. Pracuje pro PPP i SPC. Práci s dětmi se věnuje 41 let.
Vystudovala Filozofickou fakultu UK v Praze. Dále si své vzdělání a odbornou způsobilost rozšiřuje např. Psychoterapeutický výcvik: Přístup zaměřený na klienta (Rogers). Tříleté postgraduální studium psychologie písma (grafologie). Dvouleté studium zaměřené na prevenci návykového chování a dalších společensky nežádoucích jevů (peer-programy). Kurz prevence šikany, Kurz krizové intervence, Eriksonovská hypnoterapie, Ostrov rodiny a další.
V PPP a SPC ÚO se zabývá výukovými obtížemi žáků a studentů. Pracuje na pracovišti v Ústí nad Orlicí a na elokovaném pracovišti v Lanškrouně.
Psychologii vystudovala na Univerzitě Palackého v Olomouci. Dále je absolventkou oboru Učitelství pro střední zdravotnické školy. Práci s dětmi se věnuje 22 let.
Působí v PPP a SPC Ústí nad Orlicí, kde pracuje na pozici speciální pedagog. Vystudovala obor Speciální pedagogika (se zaměřením na logopedii a surdopedii) a obor Logopedie na Masarykově univerzitě v Brně.
Pracuje v SPC ve Svitavách a v Moravské Třebové jako speciální pedagog – tyfloped, psychoped. Vystudovala speciální pedagogiku (se zaměřením na tyflopedii a psychopedii) na Univerzitě Palackého v Olomouci a dále rozšiřující studium Učitelství pro 1. stupeň ZŠ.
Absolvovala kurzy a semináře: Proškolení pro potřeby uzpůsobení podmínek pro konání maturitní zkoušky u studentů se zrakovým postižením, Diagnostika a reedukace schopností a dovedností v oblasti čtení a psaní, Diagnostika matematických schopností, Nové metody v diagnostice a rozvoji zrakového vnímání, Zraková stimulace u dětí s vícečetným postižením, Diagnostika zrakových funkcí, grafomotorika a náprava grafomotorických obtíží u dětí a žáků se zrakovým postižením. Dále absolvovala kurz Znakového jazyka v Oblastní unii neslyšících v Olomouci. Do budoucna by se ráda zaměřila na studium pro instruktory prostorové orientace a samostatného pohybu.
Speciální pedagogiku (se specializací na psychopedii, etopedii) vystudovala na Pedagogické fakultě Univerzity Hradec Králové, dále vystudovala Učitelství pro střední školy. Absolvovala řadu odborných seminářů: Rozvoj jazykových schopností podle Elkonina, Stimulační program pro předškoláky a děti s odloženou školní docházkou - Maxík, Metoda dobrého startu, Kurz reedukace specifických poruch učení, Primární logopedická prevence a podpora logopedické prevence v předškolním vzdělávání, Bazální stimulace…
Práci s dětmi se věnuje od roku 2004, působila ve speciálních školách různého stupně (od MŠ po SŠ), dlouholeté zkušenosti má s činností s dětmi s různým druhem a stupněm postižení (MR, PAS, kombinované vady, SPU, poruchy chování…), speciální pedagog v projektu CIP (Centrum integrované péče pro děti s poruchou binokulárního vidění).
Ve volném čase vedoucí na letních dětských táborech.
Speciální pedagožka, která se věnuje výukovým obtížím žáků a studentů, zaměřuje se také na logopedii. Pracuje i na elokovaném pracovišti v Žamberku.
Věnuje se výukovým obtížím. Pracuje v Ústí nad Orlicí, ale i na elokovaném pracovišti v Žamberku.
Absolventka Pedagogické fakulty Univerzity Karlovy v Praze a několika rozšiřujících kurzů (Diagnostika struktury matematických dovedností, Diagnostika specifických poruch učení u adolescentů a dospělých osob, Test stromu). Má 17-letou praxi v práci s dětmi.
Pracuje v SPC ve Svitavách a v Moravské Třebové jako speciální pedagog. Specializuje se na PAS, tyflopedii a psychopedii. Vystudovala Vyšší odbornou školu pedagogickou v Litomyšli, se zaměřením na speciální pedagogiku a předškolní pedagogiku. Dále vystudovala speciální pedagogiku na Univerzitě Palackého v Olomouci se zaměřením na intervenci a poradenství. V rámci grantového programu IGA PdF UP 2020 je spoluautorkou publikace “Diagnostika speciálních vzdělávacích potřeb u dětí, žáků a studentů s potřebou podpůrných opatření ze zdravotních důvodů.” Aktuálně na rodičovské dovolené.
Působí ve speciálně pedagogickém centru ve Svitavách a v Poličce jako speciální pedagog – logoped, surdoped. Vystudovala speciální pedagogiku v Brně na Masarykově univerzitě (se zaměřením na logopedii a surdopedii). V budoucnu by se ráda specializovala na oblast vzdělávání žáků s poruchou autistického spektra.
Aktuálně na mateřské dovolené.
Speciální pedagožka – logopedka SPC, koordinátorka logopedické péče v Pardubickém kraji.
Poskytuje logopedickou péči dětem, žákům a studentům s narušenou komunikační schopností na úrovni poradenského zařízení. Spolupracuje s mateřskými a základními školami.
Vystudovala: Pf MU, obor speciální pedagogika - logopedie, surdopedie.
Absolvovala specializační vzdělávání logopedů ve školství.
V poradenské praxi se zabývá výukovými obtížemi, věnuje se zejména logopedii. Pracuje na elokovaném pracovišti ve Svitavách v PPP a SPC. Působí též jako lektor programů primární prevence. Vystudovala speciální pedagogiku (logopedie, surdopedie, specifické poruchy učení) na Masarykově Univerzitě v Brně. Práci s dětmi se věnuje dvanáctým rokem.
V poradenské praxi se zabývá výukovými obtížemi, realizuje individuální i skupinové reedukační programy pro děti a též se podílí na realizaci programů primární prevence ve školách. Pracuje v Ústí nad Orlicí.
Absolvovala pedagogickou fakultu – obor učitelství 2. stupně a speciální pedagogika. V praxi působí 22 let.
V Pedagogicko – psychologické poradně a speciálně pedagogickém centru Ústí nad Orlicí působí jako metodik primární prevence.
Během předchozí praxe učila na střední škole a stření škole speciální. Vystudovala speciální pedagogiku a učitelství na středních školách na Masarykově univerzitě v Brně. Je absolventkou různých vzdělávacích kurzů a seminářů pro pracovníky s dětmi a mládeží (sebepoškozování u dětí a mladistvých; prevence rizikového sexuálního chování; rozvoj kompetencí v oblasti primární prevence; sebereflexe…). Dále se aktivně věnuje dětem ve sportovním klubu.
V PPP a SPC Ústí nad Orlicí působí jako metodik primární prevence. Prací s dětmi se profesně věnuje již 26 let. Během předchozí praxe učila na "základní škole praktické" a přednášela speciální pedagogiku a psychopedii na VOŠ. Deset let působila jako školní metodik prevence. Dále se aktivně věnuje dětem ve skautském oddíle a je trenérkou žactva v atletice. Vystudovala Speciální pedagogiku pro výchovné pracovníky a Speciálně pedagogickou andragogiku na Univerzitě Palackého v Olomouci. Absolvovala kurz pro logopedické asistenty a několik dalších vzdělávacích kurzů a seminářů (Koordinátor pro hodnocení žáků a hodnocení školy, Kurz „Škola za oponou“ – vandalismus, kriminalita, delikvence a prostituce dětí a mládeže, Kurz motivačních her, Muzikoterapeutické a arteterapeutické kurzy, Kurz průběžného vzdělávání učitelů základních škol vzdělávajících žáky s mentálním postižením).
Působí v PPP a SPC Ústí nad Orlicí, kde pracuje na pozici metodika prevence a realizuje programy primární prevence. Vystudovala obor Sociální práce na VOŠ a SOŠ Gustava Habrmana v České Třebové a následně působila jako vychovatel v dětském domově. Dále vystudovala Speciální pedagogiku na Univerzitě Hradec Králové a Sociální pedagogiku na Univerzitě Palackého v Olomouci. Několik let působila jako sociální pracovník v NZDM a zastávala pozici Koordinátora sociálních služeb v neziskové organizaci. Jako lektor působila v preventivním programu Výcvik sociálních dovedností a aktivity s využitím koní ve stejné organizaci.
Pracuje na elokovaném pracovišti v Pardubicích, kde působí jako metodik/lektor primární prevence. Vystudovala obory: Pedagogika volného času na Technické Univerzitě v Liberci a Resocializační pedagogika na Univerzitě Pardubice. Po studiích působila v neziskovém sektoru na pozicích vedoucí a lektor programů primární prevence a sociální pracovník v Sociálně aktivizačních službách pro rodiny s dětmi. Následně působila na OSPOD Pardubice na pozici kurátor pro děti a mládež. Je absolventkou různých akreditovaných vzdělávacích kurzů a seminářů pro pracovníky s dětmi a mládeží. Aktuálně je účastníkem dlouhodobého prakticko-metodologického kurzu zaměřeného na praxi a metody z oblasti primární prevence rizikového chování.
Působí v PPP a SPC Ústí nad Orlicí, kde pracuje na pozici metodika prevence a realizuje programy primární prevence. Vystudovala obor Předškolní a mimoškolní pedagogika se zaměřením na speciální pedagogiku na VOŠ Litomyšl. Následně působila jako vychovatelka a učitelka na základní škole. Studuje obor Speciální pedagogika na Ambis vysoká škola. Dále se věnuje volnočasové činnosti dětí a mládeže.
V Pedagogicko-psychologické poradně a speciálně pedagogickém centru Ústí nad Orlicí působí jako lektor primární prevence. Vystudovala obory Sociální patologie a prevence a Sociální pedagogika na Univerzitě Hradec Králové. Aktuálně se nadále vzdělává v rámci kombinovaného studia Psychologie na Univerzitě Palackého v Olomouci.
Pracuje na elokovaném pracovišti ve Svitavách na pozici administrativní pracovnice.
Sociální pracovnice na pracovišti v Ústí nad Orlicí a lektor preventivních programů. V poradenství působí od roku 1997. Vystudovala obor sociální pedagogika na TF UP v Olomouci.
Sociální pracovnice pro pracoviště Ústí nad Orlicí.
Vystudovala Vyšší odbornou školu v České Třebové, obor sociální práce. V minulosti již pracovala s dětmi ohroženými sociálním vyloučením, dětmi umístěnými v ústavní výchově a ohroženými sociálně-patologickými jevy, rodinami procházejícími rozchodem rodičů, dětmi a dospělými s postižením apod. Zároveň má zkušenost s vedením správního řízení a soudním jednáním ve věci opatrovnictví nezletilých dětí.
Podílela se také na organizaci volnočasových aktivit pro mládež, dále působila jako dobrovolník v Českém červeném kříži a organizaci Salinger.
Sociální práci se věnuje od roku 2007.
Aktuálně na rodičovské dovolené.
Ekonomka PPP a SPC Ústí nad Orlicí.
Asistentka/administrativní pracovnice SPC.
Personalistka a mzdová účetní PPP a SPC ÚO.
Pracuje v PPP a SPC Ústí nad Orlicí na pozici sociální pracovnice. Vystudovala obor Sociální pedagogika na Univerzitě Hradec Králové. Působila jako sociální pracovnice ve veřejné správě, věnovala se především domácnostem s nízkými příjmy.
Informace připravujeme....
Informace připravujeme....